pprojectfit.blogg.se

Sammanställning v 4

Kategori: Isabell

Måndag- Styrketräning rumpa&mage 30min + powerwalk 2.5 km 26min. 95+123=218 kalorier
Tisdag-
Onsdag- Boxercisepass 75min. 600 kalorier
Tosdag- Promenad 2.5 km + ett försök till styrketräning för rumpa. 110 kalorier
Fredag-
Lördag- Powerwalk 6,4 km 53min 350 kalorier
Söndag- Powerwalk 4.9 km 39min + styrka för mage, armar och rygg/bröst 30min. 267+95=362 kalorier.
Total kaloriförbränning: 1640 kalorier
 
En helt okej vecka för min del. Eftersom musklerna måste vila minst 24 timmar för att kunna återhämta sig är det viktigt men någon/några vilodagar per vecka.
Onsdagens pass var grymt och jag skakade som ett apslöv i en timme efter, men gud så värt det var! Men det märktes att mina armar & rygg är otränat eftersom jag knappt orkade röra mig 2 dagar efter.
Efter min promenad på torsdagen kände jag att min kropp sa ifrån. Jag kunde inte genomföra styrketräningen eftersom jag knappt kunde hålla uppe min egna kropp. Jag la mig i soffan och reste mig inte därifrån förän jag skulle gå och lägga mig. Bra gjort Isabell eftersom jag mådde bra på fredagen igen!
Matvanor flyter på bra och lördagens sallader som ni ser på bild var f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-a!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: