pprojectfit.blogg.se

Sammanställning v.3

Kategori: Isabelle

Måndag: Morgonpw 40 min (200 kcal), kvällspw 1 h (300 kcal)
Tisdag: Morgonpw 1 h (280 kcal), löpning 10 km + styrketräning (775 kcal)
Onsdag: Morgonpw 45 min (200 kcal), step+styrka 1 h (400 kcal)
Torsdag: Morgonpw 1 h 20 min (404 kcal)
Fredag: Crosstrainer 30 min (400 kcal), styrketräning (170 kcal)
Lördag: Pw 30 min (170 kcal)
Söndag: Morgonpw (272 kcal), killer buns and thighs 40 min (304 kcal), BodyRock-styrka (110 kcal)

Total kaloriförbränning: 3985 kcal

Klappar mej själv på axeln. För vilken jäkla vecka det blev! Beror främst på att jag denna veckan var i princip ledig under hela tisdagen, halva onsdagen och torsdagen. Har också varit ensam hemma en del och haft ansvar för hunden, därav många promenader. Mycket tid ger bra anledningar till att träna. 

Det känns därför bra att imorgon gå in i projektarbetets näst sista vecka och hoppas kunna hålla samma goda vanor. Jag tänker fortsätta med att powerwalka på morgnarna, det har gjort mej så mycket gott! En så bra och nyfunnen vana ska aldrig avbrytas. Sen att det är rena Sibirien ute och att jag med nöd och näppe klarar mej ur förkylningens klor är en utmaning som gör det lite roligare att faktiskt fortsätta prestera och sätta upp nya mål. 

Att laga mat, prova nya recept och experimentera på egen hand blir bara roligare och roligare. Känns kul att vara kreativ och kunna byta ut de dåliga alternativen till bättre och roligare recept. Kosten hålls alltså uppe fortfarande! Likaså mitt godislöfte; en gång i veckan, resterna äts dagen efter, hehe. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: